• Home

Dzień sportu w przedszkolu


W poniedziałek w naszym Przedszkolu odbył się dzień sportu, podczas którego dzieci mogły spróbować swoich sił m.in. na torze przeszkód czy w biegu na czas. Głównym celem było zachęcenie dzieci do aktywności ruchowej na świeżym powietrzu ale także kształtowanie zachowań prozdrowotnych, nabywanie wiary we własne siły i możliwości oraz wzbogacanie przeżyć poprzez szlachetne współzawodnictwo.
Nauczyciele OP
« of 4 »

Podziękowania

„Razem możemy uczynić wiele DOBRA, a nasz wkład choćby najskromniejszy może stać się istotną częścią całości”.

SERDECZNIE DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM UCZNIOM I ICH RODZICOM ORAZ PRACOWNIKOM SZKOŁY ZA WŁĄCZENIE SIĘ W DZIAŁANIA NA RZECZ NIEULECZALNIE CHORYCH PACJENTÓW HOSPICJUM IM. ŚW. ŁAZARZA W KRAKOWIE.

Dziękujemy za złożone datki do hospicyjnej skarbonki w czasie trwania szkolnej akcji „Pola Nadziei” w dniach 1.06.2021 – 11.06.2021 oraz za przypięcie żonkilowej broszki na znak solidarności z chorymi.

Pola Nadziei składają się z Nas!

Wolontariusze wraz z opiekunami


Dzień Taty- 2a

Z okazji Dnia Taty wszystkim Tatusiom składamy najserdeczniejsze życzenia, wszelkiej pomyślności, radości i zdrowia. Klasa 2a zaprasza do obejrzenia krótkich życzeń nagranych specjalnie na tą okazję.

Klasa 2a wraz z wychowawcą

Nagranie do obejrzenia TUTAJ


„Czytam z klasą- lekturki spod chmurki” w klasie 2a i 1b

Klasa 2a z klasą 1b w ramach zajęć rozwijających wzięła udział w międzynarodowym projekcie czytelniczym „Czytam z klasą lekturki z pod chmurki”, który był skierowany do uczniów klas I – III szkół podstawowych z terenu całego kraju oraz zagranicznych szkół polonijnych. Celem projektu było rozwijanie aktywności czytelniczej, doskonalenie czytania ze zrozumieniem, integracja zespołu klasowego oraz wzmacnianie więzi ze środowiskiem przyrodniczym – rozwijanie poczucia troski odpowiedzialności za bliższe i dalsze otoczenie. Projekt składał się z trzech modułów: jesienny, zimowy, letni w ramach których uczniowie mieli za zadanie przeczytać wskazaną lekturę, a następnie wykonać do niej przypisane zadania. Każdy uczeń posiadał własny lekturnik w którym wskazywał autora, głównego bohatera lektury i wykonywał ilustracje. Uczniowie wykazali się bardzo dobrą znajomością przeczytanych lektur, aktywnie uczestniczyli w zajęciach oraz w ciekawy i kreatywny sposób wykonali zadania.

wychowawczynie klasy 2a i 1b

« of 5 »

Skip to content